Justice for All

The Motto of the Theology State in Iran

The Motto of the Islamic Republic of Iran (IRI), it is better to be feared than to be loved. The IRI is using Iron Fist by utilizing Machiavelli doctrine of Fear, Fraud and Force to rule Iran.

Think Independently, and freely because you are a free person.




Tuesday, September 04, 2007

Death to Islamic Republic of Iran

ما که هر روز فرياد ميزنيم، اعتراض ميکنيم، اعتصاب ميکنيم، لعنت ميفرستيم وگاهی نيز به جمهوریِ اسلامی دشنام ميدهيم وآرزوی به گور رفتنِ اين رژيم را داريم، ولی در اين روزها بايد فريادِ سرنگون باد جمهوریِ اسلامی را به چند برابر رسانيم؛
در چنين روزهايی بود که در تابستانِ 1367 در بحبوحهء جامِ زهر نوشيدنِ خمينیِ دجال، رهبر رژيمِ منفورِ جمهوریِ اسلامی، هزاران زندانیِ سياسی که ميزانِ آنها از 8000 تا 24000 نفر تخمين زده ميشوند را به قتلگاهِ اسلامی فرستاد و سپس در گورهای جمعی در حومه تهران بخاک سپرده شدند.
اين کشتارِ وحشيانه در دوره ای از زمان صورت گرفت که رژيمِ جمهوریِ اسلامی در جنگی 8 ساله وناموفق که بيش از يک ميليون کشته ومعلول بجا گذاشت، تن به پايان جنگ و يا قبولِ صلح ميداد.

همه ساله، خانواده ها و دوستانِ جوانانِ زندانیِ کشته شده در تابستانِ 1367، بر گورهای جمعی، برای ادای احترام و يادبود حاضر ميشوند و بدونِ اينکه بدانند در کدام گوشه از اين مزارِ بزرگ، فرزندشان خوابيده، اشک ميريزند و چه بسا که خانواده ای بر جنازهء فرزندِ خانواده ای ديگر، يادِ جگر گوشه خود را گرامی ميدارد.

همه جا از جناياتِ فاشيسمِ هيتلری بر عليهِ يهوديان سخن بميان است که البته، بحق بايد يادِ بيگناهانِ يهودی را زنده نگاه داشت، ولی بايد به جهان گوشزد کرد که فاشيسمِ اسلامیِ حاکم بر ايران نيز، نه آنچنان که هيتلر کرد، بلکه بدتر از آن ميکند.
عذری برای هيچکدام از اين دو جنايتکار موجه نيست( نه هيتلر ونه خمينی)، ولی به هر حال بايد توجه کنيم که کشتارِ جمعیِ هيتلر متوجه بيگانه بود(يهوديان)، ولی کشتارِ جمعیِ سالِ 1367 بفرمانِ مستقيمِ خمينی، متوجه ملتی بود که اين جنايتکار بر آن حکومتِ تحميلی ميکرد، پس صد لعنت و نفرينِ بيشتر بر خمينی وحکومتش.
جهانيان در مقابلِ کشتارِ آلمانِ نازی، متحد شده و هيتلر مجبور به خودکشی شد؛ خمينی نيز بقولِ خودش جامِ زهر بالا کشيد، ولی نه تحتِ فشارِ جهانيان، چون شاهديم که امروز نيز جهان چشم بر جناياتِ گشتاپوهای نازی- اسلامیِ ايران، از خامنه ای تا احمدی نژادهايش گرفته می بندد و نه فقط در اين حد، بلکه اروپای آزاد!!!!!!!! از اين حکومت حمايت نيز ميکند.
ننگ بر جنايتکاران و حاميانِ داخلی وخارجيشان.

جبهه نجات
عبدالرضا حيدری

No comments: